Doprava na letiště

Jak se dostat na letiště

  • Vlakem na hlavní nádraží Praha a odtud přímou linkou „AE“ s odjezdem z magistrály před Fantovou kavárnou (60 Kč)
  • Autobusem č. 119 ze stanice metra „A“ Nádraží Veleslavín (32 Kč)
  • Autobusem č. 100 ze stanice metra „B“ Zličín (32 Kč)
  • V nočních hodinách bus č. 910 (každých 30 minut) z I. P. Pavlova (32 Kč)

Podrobné informace o dopravním spojení pražskou veřejnou dopravou naleznete na stránkách: http://www.dpp.cz/doprava-na-letiste/.

Stále trvá možnost proplacení jízdného z místa bydliště na letiště v Praze, max. do výše 400 Kč/os.  Proplácíme pouze dopravu vlakem či autobusem. Doklady je třeba poslat nejpozději do 14 dní po ukončení zájezdu buď poštou či čitelný sken mailem.

Parkování u letiště – můžete rezervovat na webech goparking.cz, smileparking.cz nebo aeroparking.cz.

Ubytování u letiště – v případě potřeby můžete využít služeb Hostelu Modrá poblíž letiště (u zastávky MHD), který nabízí pokoje za rozumné ceny. Nutná včasná rezervace na www.booking.com.

Sedadla v letadle

Ve většině případů se na letenky pro zájezdy dělají skupinové rezervace, v takových případech nelze zajistit konkrétní místa v letadle. Letecká společnost řeší sektory v letadle, kam skupinu usadí. Zajištění požadovaných sedadel dopředu není někdy možné či je zpoplatněno. Ve většině případů společnosti umožňují výběr sedadel až 48-24 hodin před odletem. Můžeme vám poskytnout číslo elektronické letenky a rezervační kód abyste si mohli v rámci on-line check-in zajistit místa v letadle dle svého zájmu.  On-line check-in si může z bezpečnostních důvodů provést jen osoba, na kterou je letenka vystavena. Výběr sedadel je případně možné řešit při check-in na letišti při odbavení.    

Kompenzace při zpoždění letu

1/ předáme Vám link, přes který můžete zažádat o kompenzaci u příslušné letecké společnosti (formulář v angličtině).

2/ můžete využít služby firmy click2claim, která se tímto profesionálně zabývá a prověří nárok na kompenzaci. Jsou 2 možnosti – v případě úhrady poplatku 49 Kč před zájezdem, produkt Travel Asistent,  obdržíte tel. číslo, na kterém můžete konzultovat při cestě jakékoliv problémy se zpožděním či zrušením letu a nároky na stravu, ubytování a následně při vymáhání kompenzace je provize firmy 19 % nebo produkt Travel Standard – po ukončení cesty zjištění nároku na kompenzaci a provize z vymožené kompenzace je 20 % – sazba přes CK, normální tarif je 25 %). Vstup přes http://www.click2claim.eu/ap/karavela